GRATIS
.: Sommer Musik
.: Konkurrencer
.: Netradio
.: Gratis Gaver
.: TV Guide
.: Lån Penge
.: Horoskop
.: Mad Opskrifter
.: Find Priser
1.000vis NYE SPIL!
ONLINE SPIL
.: Action
.: Arkade
.: Blandet
.: Blandet 2
.: Blandet 3
.: Klassisk
.: Kort & Casino
.: Multiplayer
.: Racing
.: Skydning
.: Sport
.: Strategi
........................
.: Flash Spil
REGIONALE NYHEDER
- Sjælland
- Jylland
- Fyn / Bornholm
NYHEDER
- Vejret
- Indland
- Udland
- IT / Media
- Mobil
- Finans
- Sport
- Kendte / VIP
- Kultur
- Politik
- IT Sikkerhed
- Motor
JOB
- København
- Sjælland
- Fyn
- Syd Jylland
- Midt Jylland
- Nord Jylland
- Bornholm
- Grønland
- Færøerne
- Udlandet
- Alle Steder
- Medicin Job
   
GaverGratis.dk | SuperToplist.dk | Fuke.dk | ZiKE.DK | Film-Klip.dk | NewBeat.dk | Webhosting.dk
SommerMusik.dk | YouGov.dk - Tjen Point


.: Jobindex - Ledige job i Sydjylland
Danmarks største jobmarked.
.: Laboratorieassistent til Vitamin, Eurofins Steins Laboratorium A/S
Eurofins Steins Laboratorium A/S
Laboratorieassistent til Vitamin

Eurofins Steins Laboratorium A/S, Vejen

Er du vores nye laboratorieassistent?

Eurofins Vitamin Competence Centre i Vejen søger dygtige og engagerede medarbejdere. Vi søger nye kolleger, da vi står midt i en rivende udvikling og derfor har travlt. Der er tale om faste stillinger.

Hos Eurofins kan du se frem til at blive en del af en af verdens største laboratorievirksomheder, der er med til at skabe et sikkert miljø og høj fødevaresikkerhed. Her får du personlig og faglig udvikling, hvis du er ambitiøs og trives med et højt tempo i et fagligt spændende og udfordrende arbejdsmiljø.

Du kommer til at indgå i et dynamisk og fleksibelt team af både laboratorieassistenter og laboranter hos Eurofins Vitamin Competence Centre i Vejen, hvor vi er ledende inden for analyser af vitaminer.

Eurofins Steins Laboratorium A/S

Indrykket 21. august
.
.: Cash Management Controller to VELUX Group, Velux A/S
Velux A/SCash Management Controller to VELUX Group

Velux A/S, Kolding

Do you have a talent for cash management? Do you like to explore and develop new solutions in a complex area? And do you want to be part of a Global Finance organisation in a large international company with a strong brand? Then this could be the position, you are looking for.

To a completely new established position as Cash Management Controller, you will have a unique opportunity to put your mark on defining solutions, which are relevant to meet the expectations from stakeholders.

The job will consist of high level tasks regarding cash management solutions as well as operational tasks with hands on data collection and reporting.

We are currently implementing an internal bank setup, and it will be your responsibility to ensure that limits, products and contracts are monitored and maintained on an ongoing basis.

Velux A/S

Indrykket 21. august
.
.: Salgskonsulent – vil du rådgive kunder fra alle vores markeder?, P. Lindberg
P. LindbergSalgskonsulent – vil du rådgive kunder fra alle vores markeder?

P. Lindberg, Vejen

Kan du give vores kunder god betjening og lave mersalg over telefonen?

  • Du bruger mest tid på at hjælpe og rådgive vores kunder over telefonen
  • Herudover udvikler du dig inden for salg til storkunder, når du hjælper vores eksportsælger med hele salgsprocessen til vores store internationale kunder
  • Alt det gør du i et tæt team med stort fokus på salget og masser af røverhistorier i pauserne

På en typisk dag snakker du med 40-70 landmænd, virksomheder og private. Nogle ved præcist, hvad de skal have, mens andre har brug for mere rådgivning. Du svarer på deres spørgsmål, hjælper dem med at vælge de rigtige varer og anbefaler supplerende produkter til dem.


Indrykket 18. august
.
.: Medarbejdende værkfører – vil du være med til at skabe vores nye test-, montage- og servicecenter?, P. Lindberg
P. LindbergMedarbejdende værkfører – vil du være med til at skabe vores nye test-, montage- og servicecenter?

P. Lindberg, Vejen

Vil du være med til at udvikle og lede et spændende værksted med mange forskellige opgaver?

  • Du er med til at videreudvikle vores værksted
  • Sammen med teamet sørger du for, at vi tester, monterer og servicerer alle vores produkter, dvs. alt fra ATV’en til hegnsklippere og motorsave, og man andre spændende maskiner og køretøjer
  • Du rådgiver vores kunder ift. tekniske spørgsmål

Du får det daglige ledelsesansvar for 4 medarbejdere på værkstedet. Du bruger det meste af tiden på selve værkstedet med service, klargøring og reparation. Når der er tid til det, rådgiver du vores kunder ift. deres tekniske spørgsmål. Det gør du både på værkstedet og over telefonen, når vores kunder ringer. Derfor er det vigtigt, at du trives med forskellige opgaver, og at du kan hjælpe kunderne med deres problemer.


Indrykket 18. august
.
.: Instruktør til vindsegment Falck Safety Services A/S, Falck Danmark A/S
Instruktør til vindsegment Falck Safety Services A/S

Falck Danmark A/S, Esbjerg

Har du en el-teknisk baggrund og gode sprogkundskaber? Er du erfaren inden for vindbranchen? Og kunne du tænke dig at blive instruktør i et miljø, hvor kunden og sikkerhed er i centrum? Så kan du være vores kommende medarbejder.

Med reference til teamlederen for teknisk træning bliver du som instruktør ansvarlig for undervisning i vindmøllesegmentet, hvor basal el-teknik, hydraulik og mekanik træning af montører er det bærende element i arbejdet.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Undervisning på vores kurser herunder optimering og udvikling af kursusindhold i samarbejde med teamleder
  • Onsite undervisning hos kunder i kundespecifikker elementer
  • Udvikling af nye kurser inden for teknisk træning
Falck Danmark A/S

Indrykket 18. august
.
.: Lager- & logistikleder – vil du udvikle vores hovedlager?, P. Lindberg
P. LindbergLager- & logistikleder – vil du udvikle vores hovedlager?

P. Lindberg, Vejen

Vil du lede 25 dygtige timelønnede samt drive vores udviklingsprojekter på lageret?

  • Du får mulighed for at gøre en stor forskel på vores lager
  • Vi har stort fokus på udvikling, så du får god sparring og opbakning fra hele organisationen til at implementere dine idéer
  • Du bliver en del af en imødekommende arbejdsplads, hvor vi alle kender hinanden

Du bruger det meste af din tid på ledelse af 25 dygtige medarbejdere, som holder styr på vores lager. De holder orden, modtager leverancer og gør vores solgte varer klar til forsendelse. Det er dig, der holder overblikket og får hverdagen til at flyde, så varer, der er bestilt inden klokken 11, kommer ud samme dag. Du står også for MUS, lønforhandlinger, samt at ansætte nye medarbejdere.


Indrykket 18. august
.
.: Kvalitetstekniker – vil du stå for vores QA?, P. Lindberg
P. LindbergKvalitetstekniker – vil du stå for vores QA?

P. Lindberg, Vejen

Kan du spotte detaljen i specifikationerne, så vi sender de bedste produkter på markedet?

  • Du får en nyoprettet stilling, hvor du kvalitetssikrer alle vores nye produkter
  • Du får mulighed for at fordybe dig i hvert produkt, og dine kolleger står klar til at hjælpe dig med at teste produkterne på vores nye testcenter
  • Du bliver en del af en virksomhed, som har kunder i hele Skandinavien og Tyskland – og vi vokser

Du bliver en del af vores indkøbsafdeling med 8 kollegaer. Hver uge får vi ca. 25 nye varer ind fra vores leverandører. Det er alt lige fra rottefælder, ATV’er og løftegrej. Du gennemgår specifikationerne på alle nye varer og vurderer, om de sikkerheds- og performancemæssigt er gode produkter. Er du i tvivl, får du foretaget tests i vort eget testcenter eller eksternt.


Indrykket 18. august
.
.: Leder & forretningsudvikler til ambitiøst kunst- & kulturcenter, Escherich Holding ApS
Profilers.dkLeder & forretningsudvikler til ambitiøst kunst- & kulturcenter

Profilers.dk søger for kunde

Udvikling, ledelse og daglig drift i projekt med solidt kommercielt fundament

Til et projekteret kunst- & kulturcenter i nærheden af Esbjerg søges en daglig leder & forretningsudvikler, der kan sikre de ambitiøse vækstplaner om et stort kunst- & kulturcenter som besøgsattraktion samt salg til en meget bred professionel og privat målgruppe i hele Danmark.

I samarbejde med ejere og medarbejdere indenfor bl.a. strategi og marketing bliver hovedopgaverne:

  • at deltage i etablering af virksomhed iht. forretningsplan med indretning, medarbejdere samt aktiviteter
  • at virksomheden på sigt får en position som en førende kunst- & kulturattraktion og -virksomhed i Sydvestdanmark
  • at initiere og lede udvikling af afsætningskanaler på de beskrevne forretningsområder indenfor kunst og kultur

Indrykket 18. august
.
.: Formand til Arkil Vejservice i Tønder, Arkil A/S
Arkil A/S
Formand til Arkil Vejservice i Tønder

Arkil A/S

Vil du have en alsidig og udfordrende hverdag i en vækstende entreprenørvirksomhed med gode kolleger, hvor samarbejde og trivsel sættes højt? Arkil Vejservice i Tønder, der udfører kommunal vejdrift og vedligeholdelse af grønne områder i Syddanmark har travlt og mangler en dygtig formand til det grønne område.

Dit arbejdsområde bliver primært daglig ledelse af personale i den grønne afdeling, herunder især planlægning, koordinering og prioritering af arbejdsopgaverne i tæt samarbejde med entrepriselederen.

Kan du svare ja til nedenstående, så kan du meget vel være på vej til Arkil Vejservice:

  • Du har gerne erfaring inden for området, evt. med en baggrund som gartner eller anden relevant baggrund.
  • Du er samarbejdsorienteret med et godt humør og gåpåmod.

Indrykket 18. august
.
.: Projektmedarbejder, KFUM's Sociale Arbejde
KFUM's Sociale ArbejdeProjektmedarbejder

KFUM's Sociale Arbejde, Middelfart, Aarhus, Odense og Vejle

KFUM’s Sociale Arbejde søger en projektmedarbejder til et nystartet, frivilligt rådgivningsprojekt for unge i mistrivsel. Det drejer sig om unge i alderen 12-25 år, der ikke er syge nok til en indlæggelse i det psykiatriske system, men som heller ikke er stærke nok til at fungere i et uddannelses- og ungdomsliv præget af høje krav, omstillingsparathed og præstationspres.

Som koordinator for rådgivningen bliver din opgave at rekruttere, træne og lede de frivillige rådgivere i tre byer (Odense, Vejle og Århus) samt sørge for rammerne for rådgivningen. Du skal i princippet ikke selv rådgive, men du skal kunne give feedback og faglig sparring til de frivillige. Hvis der er sygdom, skal du kunne træde til i en af rådgivningerne.

Alle opgaver udføres i tæt samarbejde med projektleder og kommunikationsafdelingen. De frivillige bliver tilbudt introduktionskurser og supervision.


Indrykket 18. august
.
.: Region Syddanmark søger to dygtige IT-konsulenter til udvikling af SCCM-pakker, Region Syddanmark
Region SyddanmarkRegion Syddanmark søger to dygtige IT-konsulenter til udvikling af SCCM-pakker

Region Syddanmark

I forbindelse med klargøring af Windows 10 til regionens klient-platform har vi behov for 2 dygtige IT-konsulenter. Det drejer sig om en projektansættelse i en periode på 2 år, hvor du skal udvikle og basis-teste vores installationspakker i samarbejde med vores faste SCCM-team. Designet af vores Windows 10-platform er mere restriktiv end den nuværende Windows 7-platform, og derfor skal alle softwarepakker gennemgås.

Du har ansvaret for at teste eksisterende pakker i SCCM-miljøet, samt udvikle nye pakker til Windows 10-platformen. Derudover vil der være opgaver omkring hardwaremodning af nye pc-modeller.

Opgavefeltet er bl.a. at:

  • Basisteste nye og eksisterende softwarepakker
  • Udvikle nye softwarepakker af høj kvalitet i SCCM-platformen
  • Vedligeholde eksisterende softwarepakker

Indrykket 18. august
.
.: Luft-/søfragtsspeditør til større TMS-projekt, Blue Water Shipping A/S
Blue Water Shipping A/S
Luft-/søfragtsspeditør til større TMS-projekt

Blue Water Shipping A/S

Brænder du for udvikling og projektledelse og har du et stærkt drive? Har du erfaring med sø- eller luftfragt og evner til både at lytte og træde i karakter når det er nødvendigt?

Hos Blue Water Shipping arbejder vi konstant på at forbedre vores service og udvikle vores forretning. Derfor er vi netop nu i gang med at implementere et helt nyt TMS-system. Til at stå for implementeringen af dette system, har vi nedsat en projektgruppe, der består af en række dedikerede medarbejdere med erfaring og færdigheder indenfor flere forskellige transportområder.

Som vores nye deployment i TMS-teamet, vil du agere bindeled imellem projektgruppen og den øvrige forretning indenfor enten sø- eller luftfragt, hvilke vil strække sig over en toårig periode. Således er der altså tale om en spændende og krævende projektansættelse, der vil stille de optimale betingelser for din udvikling og en fremtidige karriere i Blue Water Shipping.

Blue Water Shipping A/S

Indrykket 18. august
.
.: Konstitueret afdelingssygeplejerske til Medicinsk observationsafsnit samt skemalægger for Medicinske senge B i tæt samarbejde med anden afdelingssygeplejerske, Region Syddanmark
Region SyddanmarkKonstitueret afdelingssygeplejerske til Medicinsk observationsafsnit samt skemalægger for Medicinske senge B i tæt samarbejde med anden afdelingssygeplejerske

Region Syddanmark

Vi søger en afdelingssygeplejerske til et meget spændende job, hvor man skal være med til at opbygge og drifte medicinsk afdelingsobservationsafsnit med tre sengepladser. Hertil vil der være en administrativ funktion som skemalægger for det medicinske sengeafsnit, der rummer de infektions-, lungemedicinske og gastromedicinske specialer.

Afsnittet vil rumme 3 observationspladser, hvori de tre mest observations- og behandlingskrævende patienter placeres på tværs af medicinske specialer hos en meget fagligt bred og kompetent medarbejdergruppe. Til afsnittet er ligeledes koblet en medicinsk lægeligt ansvarlig overlæge.


Indrykket 18. august
.
.: Løn- og Personalekonsulenter til Personaleadministrationen i Miljøstyrelsen, Miljø- og Fødevareministeriet
Miljø- og fødevareministerietLøn- og Personalekonsulenter til Personaleadministrationen i Miljøstyrelsen

Miljø- og fødevareministeriet, Augustenborg

Har du erfaring med løn- og personaleadministration? Trives du midt i store forandringer og evner du samtidig at levere en god service til kunderne? Så er du måske én af vores nye kollegaer i Augustenborg.

Stillingerne er placeret i Personaleadministrationen, som er en koncernfælles enhed i Miljø- og Fødevareministeriet.

Enheden er startet flytning fra København til Augustenborg i februar 2017 og sker løbende resten af året. Derfor står vi midt i en forandringstid samtidig med, at vi har mange spændende og krævende opgaver, som skal løses. Du har derfor mulighed for at være med til at bygge noget nyt op.

Vi ser gerne, at du har erfaring med løn- og personaleadministration, gerne fra en offentlig institution. Du er serviceminded og løsningsorienteret til gavn for kunderne. Du løser dine opgaver med omhu på et højt fagligt niveau.


Indrykket 18. august
.
.: Head of Global Security, LEGO System A/S
LEGO System A/SHead of Global Security

LEGO System A/S, Billund

As head of global security, you take the lead on all security matters in the LEGO Group. Your areas of priority are: resilience, investigation, people investigation, property protection as well as crisis & emergency management. In doing so, you will develop, implement and maintain a global security strategy, ensuring that the security level matches our current and potential needs.

As a member of the Corporate Facility leadership team, you ensure integration between security and facility globally, and you:

  • Conduct risk assessments regarding security threats affecting LEGO® headquarters, hubs and sites
  • Have a global oversight and leadership responsibility of our internal security organisation
  • Step into the global Crisis Management Group and have the oversight of local crisis management teams and maintenance of crisis management plans

©2017 The LEGO Group


Indrykket 18. august
.
.: Entrepriseleder til Arkil Asfalt i Skrydstrup, Arkil A/S
Arkil A/S
Entrepriseleder til Arkil Asfalt i Skrydstrup

Arkil A/S, Vojens

Vil du have en lederstilling i en vækstende entreprenørvirksomhed, hvor du udfordres, lærer nyt og får mulighed for at få udvidet dine ansvarsområder? Så har vi et spændende job til dig som entrepriseleder hos Arkil Asfalt i Skrydstrup.

Du får udgangspunkt fra vores afdeling i Skrydstrup og kommer til at færdes på byggepladser rundt omkring i Syddanmark, hvor afdelingen udfører forskelligartede projekter. Dine arbejdsopgaver bliver primært at:

  • føre tilsyn med asfaltopgaver i tæt samarbejde med formanden.
  • planlægge asfaltarbejderne samt kvalitetssikre udført arbejde.
  • have kundekontakt og udarbejde tilbud.

Indrykket 18. august
.
.: Salgskonsulent til svejseudstyr, Hammer Andersen Sales Recruitment & Development
Hammer Andersen Sales Recruitment & Development
Salgskonsulent til svejseudstyr

Hammer Andersen Sales Recruitment & Development søger for V. Løwener A/S

Der søges en salgskonsulent til Industriteknik til salg af Svejseudstyr. Optimal bopæl vil være Fyn/Trekantsområdet, men vi leder efter den rette kandidat! Der er mulighed for hjemmekontor.

Du får ansvaret for at sælge svejseudstyr og håndplasma-skæreudstyr i hele Danmark. Du skal servicere både nye og eksisterende kunder (split 70/30). Kunderne findes typisk i industrien, det maritime, forsynings- og uddannelsessektoren. Du vil typisk være 4 dage på kundebesøg og 1 dag på kontoret.

Jobbet indebærer kvalificering af kunder, mødebooking og kundebesøg. Salgsprocesserne kan være alt lige fra det kvikke styksalg til mere komplekse projekter. Salgsprocessen kan indebære flere møder og flere beslutningstagere og påvirkere.


Indrykket 18. august
.
.: Driftsleder med køligt overblik, Tide Bus Danmark A/S
Tide Bus Danmark A/SDriftsleder med køligt overblik

Tide Bus Danmark A/S, Kolding

Kan du bevare roen og handle hurtigt, når en bus bryder sammen langt væk fra alting, og passagerne står og venter? Så har vi et lederjob til dig.

Som driftsleder overvåger du driften i dagtimerne og sørge for, at vores busser kører efter planen. Du sikrer også, at chaufførerne og busserne lever op til vores høje standarder, og du svarer på henvendelser fra kunderne, ligesom du behandler indberetninger om afvigelser i driften.

Du skal også være den nærmeste leder for chaufførerne. Det betyder, at du har den daglige kontakt med chaufførerne, og at du løser de udfordringer, der opstår i hverdagen.

Mere konkret bliver dine opgaver:

  • Driftsovervågning i dagtimerne. Du holder øje med at busserne kører, som de skal, og du løser de problemer, der opstår.
  • Udføre kvalitetskontrol. Du kontrollerer at rengøringen i busserne, bussernes stand og chaufførerne fremtoning lever op til vores standarder.

Indrykket 18. august
.
.: Geografisk fagspecialist, Banedanmark
BanedanmarkGeografisk fagspecialist

Banedanmark, Fredericia

Har du det store overblik, og vil du arbejde i et dygtigt team?

Til vores team, i Kørestrøm Drift, søger vi en dygtig geografisk fagspecialist til køreledningsanlægget i Sønderjylland. Du kommer til at arbejde ud fra Banedanmarks afdeling i Fredericia.

Du bliver en del af et fagligt dygtigt team med et stærkt fællesskab, og kommer til at arbejde tæt sammen med især to kolleger. Jeres primære opgave er det daglige driftsansvar for køreledningsanlægget og igangsættelse af vedligeholdelsesopgaver.

Vi søger en person, som kan agere effektivt og målrettet i alle tænkelige situationer, så vi kan opretholde en vedligeholdt jernbane, der imødekommer passagerernes og operatørernes krav om tog til tiden.


Indrykket 18. august
.
.: Logistics Assistant, Maersk Container Industry (MCI)
Maersk Container Industry (MCI)
Logistics Assistant

Maersk Container Industry (MCI), Tinglev

Maersk Container Industry is looking for a Logistics Assistant for Global After Sales at MCI Headquarters in Tinglev.

The opportunity to be part of an organisation that makes a difference to both global trade and the environment. You will work with highly skilled colleagues in a friendly and vibrant work environment.

Your tasks will mainly consist of:

  • Booking shipments
  • Registering and updating shipments in ERP
  • Handling day to day freight forwarding.

Indrykket 18. august
.



OM SIDEN | © Copyright 2017 BoLarsen.dk | Kontakt Webmaster |
| GaverGratis.dk | SuperToplist.dk | Film-Klip.dk | Topliste.dk | Top-100.dk |